
بسم اللهxa0 الان ساعت 2:32 به تاریخ 13 تیرxa0 یکشنبه استxa0 ساعت ده صبح کلاس دارم و فکرم از یه طرف درگیر اونهxa0 ی سری کار داشتم که انجام ندادم ... 23 تیرهم مصاحبه دارمxa0 یعنی ده روز دیگهxa0 هیچی بلد نیستمxa0 ایناداره توی ذهنم میچرخهxa0 ولی چیزی که باعث شده بنویسم ، اون دل گرفتگی هست که بعد از هر بار خواستگار اومدن ، ایجاد میشه !xa0 انقدر اومدن و رفتن که تصمیم گرفتم بنویسمشون ... ! آدم های مختلف با تیپ های مختلف ! ولی هیچکدوم رو نتونستم دوست داشته باشم !xa0 حس میکنم نگاه همه شون به آدم ، حس خری...
ادامه مطلب